a už jim nejede ani web... :-/
a uz im aj zase ide. ale bohuzial bez zmeny :(
taky mě to hodně zaujalo, potom 'sem se podíval na jejich web, vidím noteslate(R), kouknu na upv a nic... tak mě nadšení zase přešlo :(
Tak jsem si přečetl některé reakce a mám pocit, že pro mnohé MP3 = hudba, podpora MP3 = hudební přehrávač (v tomto případě by to byl opravdu hodně velký iPod 😀 ). Já si například nahrávám mnohé přednášky do MP3. Kdyby mi je NoteSlate dokázal přehrát a zároveň bych si do něj mohl doplňoval poznámky, určitě bych si neztěžoval.Hlavně bych ale rád co nejlepší podporu PDF. Na netu jsem nenašel žádnou čtečku PDF formátu A4 za rozumnou cenu, vlastně jsem nenašel ani jednu tohoto formátu. Velké PDF se na menších obrazovkách nedá pořádně číst, Mám Kindle a vím o čem píšu (Kindle jako čtečka e-Booků je naprosto super, ale v nich se zalamují řádky podle aktuálního zvětšení textu, takže se displej nemusí posouvat do stran).Bral bych NoteSlate, i kdyby neuměl psát poznámky, stačila by mi kvalitní podpora PDF. Monochromatické zobrazení (dvě barvy) není problém, e-ink má přirozený antialiasing (různě velké bublinky s práškem v horní vrstvě).
Ja len doplnim, ze v maji 2010 ukazal na vystave Computex ASUS nieco podobne: ASUS Eee Tablethttp://www.gadgetvenue.com/asus-eee-tablet-official-... ... - renderhttp://eckiller.com/2010/05/asus-eee-tablet-p... ... - prototyp a videohttp://www.zive.sk/asus-eee-tablet-displej-s... ... - slovensky clanok... povodny termin uvedenia na trh september 2010 nedodrzali, dalsim terminom je prvy stvrtrok 2011. Sudiac podla obrazkov a videa je konkurent NoteSlat-u cca 2x hrubsi, 2x mensi (tak A5), zalozeny na LCD technologii, vydrz baterii 10h. Nacitanie bezne popisanej strany trvalo 9 sekund(!). Ma to kameru, hromadu portov... Povodne to malo stat 200-300 $. Teraz sa povrava o cene do 600$.Sudiac podla toho tipujem pre NoteSlate:- uvedenie na trh nie skor ako vianoce 2011- hrubku > 1cm- cenu 200-300$- vyrazne zaostavanie zobrazenej stopy po napisanej (1-3 sekundy)- pomale nacitavanie stranky- ... dalsie tazko predvidatelne muchyKazdopadne neodradzam, len sa treba pripravit na tazku cestu, co maju vyrobcovia pred sebou.
Věřím, že tohoto se narozdíl od NoteSlatu i dočkáme.
Môžem potvrdiť že niet študenta ktorí by to za tu cenu nebral...Ešte pred začiatkom semestra som rozmýšľal že si kúpim ebook reader s dotykovou obrazovkou kde by som si písal poznámky, toto rieši, uľahčuje a zľacňuje môj výber, ale kupoval by som až verziu s čítačkou PDF a frimware na štýl univerzálneho zošita - prehľadnosť uložených dokuemntov. A možno ani Bluetooth by nebolo odveci na rýchly prenos a synchronizáciu s inými zariadeniami kvôli dokumentom lebo kto si doma niekedy nezabudol USB kábel? 😀.mp3 podpora je zbytočná ale budiž....
Pokud to otevře PDF, beru okamžitě.
Za tu cenu jako jednoduchá čtečka pdf a psaní rychlých poznámek. Určitě.
Být to 1600x1200, s rozpoznáním alespoň 512 úrovní přítlaku, pamětí na SD karty, tak dám za jednobarevnou verzi rozměru A4 s klidným srdcem 12-15 táců. Nic jiného bych nepožadoval. Ta odhadovaná cena 2 litry je utopie pramenící z neznalosti. S tím, co prezentují autoři, to nepůjde pod 5, a to bez marže.
urcite bych uvítal takovej stroj, i za dvojnasobnou cenu. :) mohla by se i vymyslet podpora ukladani PDF (kdyz otevru PDF s prednaskama, tak abych si tam mohl psat poznamky a ukladat je), malej ovladaci panel s promenymi znaky taky neuskodi (treba pro PDF (navigace, ulozeni, zoomovani a tak) mohl by byt vyveden vedle hardwarovych tlacitek jako malej displej (stejneho typu jako hlavni)a jestli bude tak chcu i verzi A3 a vetsi!
Genialny napad! Co sa jedna MP3, tak tuto funkciu fakt toto zariadenie nepotrebuje. Vnutornu pamat netreba, sak to bude mat pamatovu kartu. Velkost A4 je idealna.Pripajam sa k navrhu "zalozenia zositov". Teda nech sa tam da napriklad vytvorit zosit typu "matika" a nasledne by sa pridavali do zosita dalsie stranky. Idealne by bolo keby sa to ulozilo do jedneho PDFka ako viacere stranky.K tomu by bolo dobre vytvorit nejake jednoduche menu kde by si clovek vybral do coho chce pisat. A este jedna vec, aby sa dala dalsia stranka vlozit jednym-dvomi kliknutiami. Predsa len v zapale poznamkovania, nech to nie je zdlhava zalezitost.
Rozhodně souhlasím! Ušetříme lesy 😀
Před více než 45 lety měl jeden můj spolužák věcičku, kterou jsem neviděl nikdy předtím ani potom. Taktéž nevím, kde k tomu přišel. Zařízení velikosti snad A6 (velikost už si přesně nepamatuji) mělo tužší spodní část a na ní byla průhledná fólie upevněná jen vrchní a spodní částí. Mezi oběma díly úzký (několik mm) příčný pásek také z um. hmoty. Pisátkem (v podstatě dnešní stylus) se napsal text (nebo cokoli namalovalo). Pro smazání stačilo přesunout podélně příčný pásek shora dolů (nebo opačně) a mohlo se psát znovu. Text se samozřejmě zobrazoval černý.
😀 neco podobnyho ma nas malej Matysek. funguje to jaks popsal. krome tuzticky tam ma jeste nekolik razitek (kolecko, ctverecek, trojuhelnik a hvezdicku). staci zajit do hrackarny 😝
Toto bylo něco úplně jiného, než má Matýsek. Nebylo tam ani žádné razítko. Toto jsem viděl také, ale mnou popisované jsem skutečně od té doby už nikdy nikde neviděl.
Mas na mysli toto: http://www.howstuffworks.com/magna-doodle.htm/printable... ?
V 1993 jsem jako dítě letěl do USA a letušky mi na zaoceánský let přinesly přesně toto. Nebylo to magnetické (jak tady kolegové postují); byla tam nějaká směs, která se tlakem ztmavila, a "odtržením" od horní vrstvy se zase vymazala. Bylo to v papírovém rámu a psalo se na to plastovým stylusem. Moc dobře si na to pamatuji, i když nejsem schopen dohledat, co to vlastně bylo. Možná to ještě někde mám... :)
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 1. 2011 08:39
A bude to vypadat jako za Marie Terezie - každej žák bude mít jednu tabulku :).
Pročpak se asi autor nápadu skrývá?Doména registrovaná na https://www.domainsbyproxy.com/Default.aspx"Koncepce, marketing a další aktivity jsou na bedrech IDIDIDD" ... to jako že kdo?
Toto bych FAKT chtel...budu jeden z prvnich objednavsich!
Nechci se radovat předčasně, imho jde jen o koncept a za tuto cenu není realizovatelný, ale jelikož za hw mají stát tvůrci českého "fotoalba do kapsy" ALBUM, tak se tohoto zázraku možná přeci jen dočkáme. Kéž by!
Jablotron & http://www.albumteam.com... Pevně věřím, že to s NS myslí vážně jako to bylo s ALBUM.
V nominaci na indexawards je skutecne uvedeny albumteam , takze vazba na jablotron je potvrzena.Jsem opravdu zvedav co se z toho nakonec vyklube. Puvodne jsem to videl na http://www.myboogieboard.com... doplnenou o nejaky rezistivni snimac a levny CB lcd reflexivni displej na pozadi, ale tam by asi nebylo jednoduche mazat koncem tuzky. E-ink o rozmeru 13" mi ale zase prijde drahy na to, aby se to veslo pod 100$. O OLPC notebooku se taky vazne tvrdilo ze bude pod 100 USD a vime jak to dopadlo ....Takze zarizeni je urcite realizovatelne, ale na skutecnou prodeni cenu jsem opravdu zvedavy.
Tohle vyrobim taky(v Blenderu).
Osobně bych, ho taky koupil. Nyní mám Nook, ten není špatný, ale je možná až moc malý a nemá dotykový display. Myslím, že by to mohlo být úspěšné zařízení.
Tak tohle bych si za 99 babek koupil hned. Pěkně vypadající a jednoduché zařízení na psaní poznámek a čtení knížek, lehoučké dost aby se to dalo používat i v posteli a brát si na přednášky, otevřené a s dlouhou výdrží na baterky... prostě skvělé. Stejně jako mnoho ostatních mi připadá zbytečná podpora .mp3 - nechápu na co, kdyby se odstranila, ušetřily se licenční poplatky a bylo to ještě levnější, bylo by to lepší.
Taky se mi nechce věřit že je to HOAX, i když tomu dost věcí nasvědčuje. Bylo by to perfektní zařízení na přednášku 🙂
Jistě, třeba pomocí whois nezjistitelné informace o vlastníku domény prostřednictvím www.domainsbyproxy.com/ je celkem podezřelé... viz: http://whois.domaintools.com/noteslate.com...
Perfektní, přesně toto mi chybý. Takovou věc bych okamžitě koupil místi ipadu! Snad bude v prodeji tento rok:)
Dobrý, další zprávou bude Ferrari za USD199 B-]Může mi někdo vysvětlit, proč by někdo prodával zařízení s evidentně větší funkčnosti (a tudíž přínosem pro kupujícího) než je třeba zde zmíněný GENIUS G-Note 7100 za ještě menší cenu? Ekonom po lobotomii? A teď šup do Lidlu :)
Ať už si autor dělal srandu nebo ne, hřích by už byl jen to, kdyby to někdo doopravdy nevyrobil. Soudě podle komentářů jak tady tak na engadget to má ohromný marketingový potenciál.
Tohle je perfektní, na zápisky mi to přijde ideální, otevřenej systém je určitě super pro geeky a brzo by se na to mohl objevit komplexní systém pro tablety.A je podle mě dobře že se začne prodávat takhle jendoúčelově, vždyť jak se prodával první iPhone a přitom neuměl zhola nic.V příslušenství bych bral především tužku s přítlakem
~2000 Kč je dobra cena. Jen si nejsem moc jistej co za ni ziskam. Kdyz si predstavim, ze to nic moc neumi, potom to konkuruje memu notysku A6, ktery sebou vzdy nosim prave proto abych si mohl napsat napady/nacrtky co me napadnou. A Ten stoji cca 5KčDalsi veci je, ze papir je papir, baterky tomu nedojdou, nikdo mi to neukradne a v tasce se mi rozbije tak maximalne tuzka. Pro zachyceni prvotni myslenky je notysek uzasny a kdyz myslenka za neco stoji tak pri prepisovani do PC si to jeste vice urovnam v hlave..
Pořiď si 3 leté dítě a psa a uvidíš, jak problematický notýsek je. Na notýsek se krasně čmárá a pejsek z něj pak udělá úhledné nudličky. :) Taky rozžvýkaná tužka je prima.
A teď si představte, co asi udělají s elektronickou hračkou za 99 dolarů.
To sakra důležité, to znamená data to přežijí v počítači. Ty v tom bloku bohužel ne. Nehledě syn už na elektroniku nesahá, ale papíry včetně knih devastuje stále. Zatím nepochopí, na který papír může a na který ne.
Ty kresby to bude ukládat jako rastr, nebo jako vektor? By se časem mohly přidat volitelné nástroje na kreslení různých schémat a diagramů (UML, ER). Udělat z toho jednoduchý CAD.Vypadá to skvěle, ve chvíli, kdy to zvládne přidávat poznámky do PDF, tak to koupím klidně i za dvojnásobnou cenu.
Jste na Engadgetu:http://www.engadget.com/2011/01/18/99-concept-not... ... Jestli je to hoax, tak se poved. 😉
Úžasný, kupuju!!!
Mna by zaujimala zivotnost toho displeja a ci nebude trpiet po napisani 1000 stranok, neakym pamätovym efektom. Lebo davat kazdorocne 2000 korun na novy "zosit" je pre mna ako studenta dost. Ale pekna myslienka z, zeby som do skoly chodil s jednym zositom a uz nikdy by sa nestalo zeby som si na neaky predmet zabudol zosit. A skoncilo by taktiez, "najdite si tu v minulorocnom zoaite" vsetko by som mal v na jednom mizrste od strednej (popripade zaklednej) az pekne po vysoku skolu :) . Tiez by sa hodila neaky cloud na internete aby sa data synchronyzovali tam, v pripade rozbitia tohto zariadenia by sa kupilo nove a dal by sa tam ucet a natiahli by sa vsetky stare poznamky zo servera.
A na konci hodiny si vyberu sešity... :)
Je to takový "Český sen" ...btw: v horším případě jen dobře udělaný sběrač emailových adres na stránkách "produktu".
Představit super nápad, za malé peníze, nalákat zákazníky a investory, proinvestovat pár desítek milionů dolarů, žít si chvíli jako prasátko v žitě za cizí peníze a pak bič a pryč.Tento model jsme tu viděli už tolikrát a přesto znovu a znovu lidé věří na pohádky.Hlavní je znát hodně buzzwords na které investoři slyší. Open hardware, ekologičnost, kreativita!
Díky za názor. Prosazovaní obdobných projektů není jednoduché, možná i Váš text je reflexí, proč je to ještě složitější. Každopádně poslední tři jmenované buzzwords NoteSlate splňuje. Jěště snad užitečnost, dostupnost a "cool" hravost. a žadný bič pryč... jen NoteSlate.Děkujeme i nadále za projevenou přízeň.
Dizajnovo velmi pekne. Z praktickeho hladiska je velkou vyhodou, ze clovek vidi co kresli/pise. Viac ako solarny panel by ma potesilo pero citlive na tlak aspon v 256 krokoch a vysoka obnovovacia frekvencia - aby za perom neostavala centimetrova medzera pri rychlom pisani. Farby su fajn pre deti a jednoduche carbanie, ale na kvalitnu pracu s grafikou by sa zisiel nejaky ten color picker. A citlivost musi byt dostatocna aby sa dalo prekreslovat aj cez papiek priamo na tablet. Pripojenie cez wifi k PC/MAC je samozrejmost.
Pokud je to alespoň z části reálné, tak jsem nadšen! :-O Jestli to opravdu dorazí do obchodů, tak jsem rozhodně jedním z prvních zákazníků.
Něco takového tu dlouho chybí, do takových 3500,-Neví někdo o slušné alternativě?Bojím se ale, že to je opravdu jen render.PROTI:– dotykové e-ink je celkem nová věc, navíc při takové úhlopříčce? to teda nevím že by se to vlezlo do $99 kompletní produkt– příliš optimisticky úzký rámeček kolem displeje– kdyby to byla pravda neuvažují nad mp3, to nedomysleli– baterie musí utáhnout kromě skoro 4x většího displeje oproti Kindlu i dotykovou vrstvu, a pořád má větší výdrž jak Kindle? (6mm tloušťka!)– nenašel jsme zmíňku o 750x1080 displeji, a už vůbec ne e-ink– nevím proč to představují už teď?
- mp3 se však stali standartem u veškerých zařízení a my jsme také zvažovali všechny nutné funkčnosti NS, přítomnost mp3, respektive zvukového vstupu jsou určitě do budoucna na diskuzi- dotykové e-ink jsou opravdu celkem nová věc, u NS však zatím není použit klasický vícepřítlakový systém- k představení došlo trochu předčasně. Jednoduše to bylo předevšm z důvodů obav před vznikem konkurenčních zařízení.- k baterii snad jen, že NoteSlate má přibližně třikrát větší rozměry těla, výdrž srovnatelná- 750x1080px je popsáno v technických specifikacích, odpovídá rozlišení 100ppi, NoteSlate je určen především na hrubé poznámky, nákresy,...apod, čitelnost textu dobrá- technologicky je "rámeček" nasílen v konstrukci, povšiměte si také širší spodní části displejeStay tuned.
Dakujem ze sa zapajate do diskusie. Vas koncept ma velmi zaujal a co som o nom rozpraval, tak aj moje okolie. Iba stale nerozumiem myslienke "k představení došlo trochu předčasně. Jednoduše to bylo předevšm z důvodů obav před vznikem konkurenčních zařízení". Chapem Vasu obavu pred konkurenciou. Ale ako tomu ma pomoct vcasne predstavenie? Nie je to prave naopak? Kedze nevyvijate ziadnu novu technologiu, nepodpori Vase vcasne predstavenie v rannej faze vyvoja konkurentov? Mat tak dostatok penazi (viac ako Vas investor) a technologicke zazemie, tak sa pustim do toho a pridem s takymto produktom este pred majom, pripadne len o trochu neskor ako Vy. Ak by ste mlcali (ako to napr. robi Apple), tak mate polroka naskok pred ostatnym svetom.Chapal by som ak by ste to prezentovali ako predbezny prieskum, resp. ako kampan. Ale ako "prevencia proti konkurencii" ... tomu fakt nerozumiem.
To ceske hlavicky vymysleli zase neco uzitecneho! Kazdy student, nebo kdo dela grafiku si to urcite koupi. Bylo by samozrejme super, az ziskaji dost penez z prodeje rozsirili velikost - 13" muze byt pro nektere lidi prilis. Ale to vse ukaze az cas! Jinak gratuluji a drzim palce, at vyjdou terminy!
Pěkné zařízení, ale jsem trochu skeptický, co se týče toho června. Pokud jsou nyní ve fázi renderů, tak je ještě hodně práce před nimi. Každopádně zařízení musí zůstat po funkční stránce takové, aby doplňovalo notebook a nekopírovalo jeho funkce. Podpora MP3 nebo mikrofon opravdu nejsou nutné (mikrofon možná, u nějaké vylepšené verze). Prodejní verze by měla každopádně umět zobrazení PDF. Rozpoznávání textu už vidím jenom takovou třešničku na dortu do budoucna. Co se hardwaru týče, tak si musí dát pozor, aby se na povrch nelepila mírně zpocená ruka, protože jinak by na tom nešlo rychle psát. "Přilepovací" tužka je hezká vlastnost, ale takhle rozměrné zařízení by mělo mít i otvor pro její zasunutí dovnitř.Ještě bych dodal, že nechápu, na co zařízení má hardwarová tlačítka nebo spíše, proč zrovna na tyto zmíněné funkce. Mnohem pohodlnější mi přijde, když bude možné zařízení ovládat pouze jednou rukou (tou v které drží tužku) a ukládání stránek bude řešeno přes dolní lištu, která je vidět na renderu bílé verze. Hardwarová tlačítka jsou dobrá akorát na otáčení listů v PDFku, kdy tužka může být schovaná. Určitě by měla být po stranách, aby zařízení příliš nepřesahovalo formát A4.
Názor byl 1× upraven, naposled 18. 1. 2011 12:17
Souhlasím.Ale spíš OCR než PDF.Má to být na skicy a poznámky, tudíž na tom není třeba prohlížet PDF. Naopak pro psaní poznámek se hodí OCR, protože text budu moci uložit do souboru textového formátu a dále s ním na počítači pracovat jako s textem.A krom "přilepení" stylusu k displeji by se tam skutečně hodilo nějaké klasické připnutí.
Ja si naopak skor myslim ze PDF by bol omnoho uzitocnejsi ako OCR. Ak to bude podporovat PDF, bude to uz nielen skicar ale zaroven citacka knih. Pre studentov VS (a snad aj strednej skoly) pomocka c. 1.OCR potrebujes akurat ak chces rucne pisat mail ci wordovy dokument. Kazdopadne vtedy ked to ma byt dalej spracovane v pocitaci. A to Ti je takmer jedno ci Ti text rozpozna NoteSlate, alebo PC.
A tlačítka pro posun mezi stránkami nebudou? Jak se tam bude listovat když si budu chtít jen číst?
Mas dotykovy display, takze dalsi tlacitka muzou byt na nem.
ocenil by som rozpoznavanie pisma a tiez soft na sposob "microsoft onenote", potom by t bol tablet pre skolopovinnych. este bude otazne ako dobre ssa bude na to pisat / ci to bude dostatocne "svizne"
Kdyby to mněla byt pravda tak by mně zajimalo jak by řešili to že eink se při zmněně strany musi zinvertovat takže gomovani by bylo važně sranda, psat že použili černobily lcd by bylo uvěřitelnější, a cena jim zřejmně taki ulitla i při velkych odběrech nepude cena desky s armem pod 400 a i na malych čtečkach knich tvoři cena displaye značnou čast ceny takže bych hadal takovych 1800 nejmiň + plastovy tělo, akumulator, stylus kompletace v česku. Hezkej sen ale k realizaci to bude mit hodně daleko.
To zní úplně fantasticky, že by někdo dokázal vyrobit barevný eink s dobrým kontrastem za takovou cenu. Ale jak dlouho bude trvat soudruhům inženýrům to rozebrat a udělat kopii?Jestli se to povede a tvůrcům nedojdou peníze - když tak by to bylo super projekt pro Den D :)Zatím stornuji objednávku Kindlu a počkám do května.
To myslíte vážně? :-O 😀
To se mi líbí, šel bych do toho. Doufám, že tento zajímavý "poznámkový blok" dotáhnou do konce a že se bude prodávat.
článek beru sice pouze jako průzkum trhu, nicméně nápad je to mimořádně zajímavý a v případě rozšíření o variantu formátu A5 nemám strach o dramatický komerční úspěch. O smyslu přehrávače MP3 u tohoto přístroje dosti pochybuji. Dobrá (ale ne nezbytná) by ale byla možnosti nahrání zvukové poznámky. Sám používám od samého začátku PDA Palm (a na OS Palm) založené Sony), tablet Fujitsu Siemens Stylistics... Testoval jsem rovněž Logitech DigitalPen. A právě zkušenost s těmito zařízeními bylo to, co mě tak zaujalo na konceptu NoteSlate. Možnost udělat jednoduchý náčrt, schematko (a sdílet ho) je nenahraditelná.Pokud by zařízení bylo doplněno o diář s možností synchronizace, tak na delší dobu zásadně ovlivní trh v tomto segmentu.
No jestli je tohle zamýšleno pouze jako vtip, tak takhle velká akce tady nebyla už hodně dlouho. Já samozřejmě stojím na straně těch, co doufají, že ten projekt dospěje do zdárného konce a skutečně tu v červnu budeme mít skutečný produkt.
Jak prisel autor na cenu 2300,-Czk?, na webu je uváděná End Price 99USD=1800,-Czk (End price je včetně Dph) a i kdyby nááhodou nebyla tak 1800+19%=2142.
Nechce se mi verit, ze by si nekdo dal takovou praci, nasadil v podstate dumpingovou cenu a misto aby resil podporu dalsich textovych formatu, slibuje podporu mp3... Jinak pekne rendery a libi se mi i podpora nekolika barev (monochrom). Takze se taky priklanim spise na stranu nevericich Tomasu...
Ja by som to bral, v práci denne zapíšem cca 10 strán poznámok a nákresov na papier (návrh IS), ktoré potom pracne prepisujem a zložito katalogizujem. Myslím že u nás vo firme by sme to ocenili tak 10-ti. MP3 sú mi ukradnuté, PDF sa môže hodiť - ideálne pokiaľ by šlo k nim dopisovať poznámky (napr. použiť stranu z PDF ako podklad na poznámky).Martin
Jestli to opravdu má být jen nějaký sociologický průzkum na vzorku několika málo fandů (kteří píší do diskuzí), tak se s nadšením přidávám.Povedný koncept. Asi nakonec z toho něco vyleze ... Každopádně si myslím, že se něčeho podobného dožiju :)Dávám palec nahoru.PS: Pokud to není HOAX, chci si stoupnout do fronty :)B/W verze (BASIC) mi úplně stačí. Kdo z Vás používá 4 barvy při psaní poznámek do sešitu? Píšu inkoustem celý život a jsem zvyklý na monotónost. Barvy ano, ale to už asi bude opravdu za jinou cenu.
Podporu PDF i MP3 vidím jako nesmysl, jako čtečka to kvůli monochromatickému displeji není moc dobré (neřešitelný antialiasing) a každý má MP3 přehrávač v mobilu. Kromě toho NS je ideální třeba na přednášky (třeba matika - tam je notebook na pytel), kde hudbu stejně poslouchat nelze.Pokud má NS slot na stylus, je propojení s tužkou také nesmysl, to spíš ať do svého stylusu přidají výměnné hroty ala "multipropiska" :) Souhlasím s A5 verzí, takové Kindle 3 je velikostí optimální.Přibyla-li by ještě šedá barva, úplně vidím možnost čtverečkovaného e-papíru :) Ježiš, to by se pařily piškvorky, židi... umíte si představit lodě na NS po Wi-Fi? 😃 Takže rozhodně to chce SDK.Beztak se obávám, že jde buď o průzkum trhu, nebo o tvorbu grafika. Je to moc pěkné, než aby to byla pravda... navíc tohle vidím jako krásný doplněk (myšleno matematicky) k iPadu - pokud někdo potřebuje levný tablet na práci a ne na multimedia, je NS dobrá alternativa. Třeba myšlenka Microsoft Courier byla skvělá. Škoda, že to nevyšlo...~ Na Twitteru někdo vyšťoural nějakou návaznost na firmu Jablotron
Názor byl 1× upraven, naposled 18. 1. 2011 22:11
MP3 vem čert, ale podpora PDF je velmi důležitá, zařízení má dostatečné rozlišení a velikost na to, aby se na tom daly číst knížky a časopisy v PDF. Barva by sice byla hezká, ale není nezbytná. (Na mém 6" Kindlu si PDF moc nepočtu, ale na Kindul DX to jde docela pěkně. A má jen 16 odstínů šedi.)
No to jo, jenže Slate má být čistě monochromatické. Na Kindle se čte dobře, protože fonty jsou vyhlazené, písmo na Slate by bylo kostrbaté a to prý není úplně optimální. Taktéž třeba ilustrace v časopisech při použití jedné barvy ztrácí smysl a převod z barvy do černé (barevné nápisy) bývá též dost tragický.Chtělo by to Slate Pro, které by mělo 16 odstínů šedi a podporovalo přítlak na tužku - to by se pak čmáralo jak na tabletu :)
Nejsou ty odstíny šedi jenom věcí SW?
... (nemluvě o tom, že Kindle je taky monochromatický) 😉
Má chyba,byl jsem nepozorný při čtení, bral jsem monochromatický automaticky jako s odstíny "šedi".Souhlasím, pak je použitelnost práce s PDF dost maláA mé nadšení z přístroje poněkud menší...
Já si nemyslím, že použitý panel bude zobrazovat jenom černá - bílá...
Mají to na svých screenech - na tabletu stojí: "každý pixel má dvě možnosti - černou nebo bílou".
Aha, je to na tom obrázku...
Koncept se mi líbí, za uvedenou cenu bych si zařízení bez váhání koupil. Rád bych se mýlil,ale mám takový neblahý pocit, že je to příliš dobré na to, aby to byla pravda... a že se toto zařízení ve skutečnosti nikdy na trh nedostane...Jedno ale nechápu - proč z toho autoři neudělají rovnou i čtečku elektronických knih. Bude to používat e-ink, počítají se čtením PDF, tak proč nepřidat pár formátů? Pro začátek ePUB a MOBI. A pokud by vymysleli rozumný model stahování knih a domluvili se s českými knihkupci (podpora DRM u ePubu), zařízení by se snadno mohlo stát českým Kindlem. (Mimochodem, sám Kindl vlastním.)
Předem musím říct, že držím palce, za cenu uvedenou v článku okamžitě kupuji, jen co se objeví na trhu (že by Vánoce?) Jen bych spíše uvítal, aby se programátoři systému spíše věnovali vytvoření podpory pro další dokumentové formáty, než podpoře pro MP3. Uvítal bych především *.RTF, případně TXT a možnost nechat vykreslit "linkovaný papír". Protože má-li se toto zařízení směřovat do rukou studentům a případně nahradit běžný školní sešit (což by bylo super), bylo by vhodné, aby si do něho mohli nahrát dokumenty a případně učebnice. Fandím Vám!
Absolutne nadherny HOAX na rano. Po obede prosim clanok o pristati UFO na Vaclavaku aj s vyrenderovanou fotodokumentaciou. :) Podla mna sa s toho vykluje sociologicky vyskum nejakeho studentika.
Názor byl 2× upraven, naposled 18. 1. 2011 09:23
Zatim je to opravdu jen render..a prani myslenky. Hodne se spekuluje, ze jde spis o fake..a ja se k tomu priklanim. Za tuto cenu to opravdu nebude..a myslim, ze spise vubec nebude, nez bude..ale jinak hezky a samozrejme drzima palce. Jako ctecka uzasny..jen by to chteo mensi velikost..
"NoteSlate je stále ve fázi prototypu" bych změnil na NoteSlate je ve stádie počítačových renderů.Ale jinak vám fandím!
aky jednoduchy a skvely napad, taka vecicka by sa mi fakt zisla, len pod 100 EUR to asi stat nebude 🙁
Jo, jednoduchý a skvělý NÁPAD. A nic jiného to ani nebude.
Tak co, kdo nesouhlasí dnes? 😀
Situace, ze jsem student a ve tride ma vice lidi tato zarizeni, jak si predavat data. Nebylo by lepsi misto wifi pouzit bezne bluetooth a mit tak moznost si snadno predavat data tak jak uzivatele casto delaji (bluetooth). Dalsi vyhodu bych videl v moznosti sparovat si telefon a noteslate a pak se mi moznosti v posilani dale rozsiruji. Davat tam wifi jen kvuli poslani na jiny noteslate mi prijde divne.Dale jak je to treba s interni pameti. Chci si s kolegou studentem vymenit data a pres wifi je to treba nemozne (pomale, kolega nema wifi verzi). V tom pripade by bylo fajn vzit jeho SD kartu a vlozit si ji k sobe a zkopirovat potrebna data. Ale bude kam? Bude tam dostatecne velka interni pamet?
Wifi ma při jakémkoli programování mnohem větší budoucnost..více využití..a především 100% někdo zařidí prohlížeč na net..wifi ma dnes každý mobil za 2K a tak vidím mnohem lepší přínos.
Skvělá věc, kdyby byl A5 (A6) - s kalendářem - vzhled klasického diáře - tak by ho chtěla i moje manželka 🙂 Já si koupím A4 a co bude chybět doprogramuju 😀 Ještě by to chtělo manažerskou verzi jako denní diář - v kůži
Hmm, vypadá to velice pěkně jak po designové stránce, tak po stránce funkčnosti. Autorům se opravdu podařilo najít díru na trhu a moc jim přeju, aby jim jí nevyfouknul nějaký amík. Každopádně jsem studentem umělecké školy a něco podobného bych si určitě pořídil, protože ty štosy popsaných skicářů v mé skříni není zrovna to pravé ořechové. Jen by mě zajímala kvalita záznamu, jak moc bude kresba jemná a zároveň jestli se bude kreslit jen "černobíle" nebo i s odstupňováním černé podle tlaku. Ale to už je možná až moc snění.
Pokud tohle je pravda tak musim zatleskat. Konecne zacal zarizeni vymyslet "zakaznik" ktery vi co od toho chce a k cemu by to melo slouzit. A nevymysli to nejakej blbec z marketingu, kterej z toho udela nepouzitelnej kram.Ale chtelo by to prototyp. Docela se bojim jestli se to nebude lamat, nebo jak se to bude ohybat, pri tehle tlousce.A pak si rikam, jakou to bude mit pamet a jak bude resen seznam ulozenych zapisku, aby se to dalo jednoduse prohlizet.P.S. A jestli je to opravdu april, tak doufam ze se toho nejaka firma chytne a zacne to vyrabet, protoze tohle zarizeni je presne to prave, ktere bych si z padu a ebooku koupil.
No podle mě jde o jasnou ukázku nějaké studentské práce na VŠ a studenti si proste jen vystřelili ze všech, včetně redakce. Ten web se mi jeví jako jasná perezentace projektu na škole designoveho směru. Uvidíme.
Jestli zustane tato cena, tak myslim ze bych tim nahradil klasicke sesity.EDIT:Nasel jsem podobny kousek za pouhych 39$.http://www.myboogieboard.com/...
Názor byl 1× upraven, naposled 18. 1. 2011 20:13
No, pokud by to mělo být něco takového, tak by to za 2300,- bylo sakra drahé. Ale evidentně by mělo jít o něco úplně jiného...
Kdyby radeji vymyslel ceskou EINK ctecku pro CZ vydavatele
Jak jsem napsal ve svém názoru, tohle zařízení by šlo snadno rozšířit na čtečku. S PDF už počítají, přidají ePub a MOBI a je to... dobře, trochu přeháním, ale změn by stačilo málo. Hlavní je, kdyby se domluvili s českými vydavateli na distribučním systému a pak rád přejdu z Kindlu na tohle.
Domluva na jednotnem distribucnim systemu s vydavateli bude ta nejsnazsi vec, kdyz budete mit po ruce ctecku (a klidne i s vlastnim formatem pro eknihy)
To by napřed vydavatelé museli chtít vydávat knihy a časopisy v elektronické podobě :( Navíc pro český trh by to chtělo vytvořit kompletně nový distribuční kanál a to bez vlastního zařízení které by s ním počítalo a řešilo třeba DRM, není dostatečně komfortně řešitelné.Už nějákou dobu jsem uživtel Kindlu a po kvalitním českém obchodě kde si koupím knihu přímo pro Kindle doslova prahnu ale kde nic tu nic... jen nedokonalé pokusy jako Palmknihy
Ale oni je CHCOU vydavat. Ale ne tim stylem, ze neco vydaji v el. podobe a lidi si to uz rozpirati sami mezi sebou a navic se ani nebudou muset otravovat se skenovanim, ORC a korekturami.
Kdyby to někdo chtěl vydávat, tak už to dělá, protože počítat s tim, že se náš Zlodějstán, kde jsou krádeže a korupce všeho druhu v podstatě legalizovány, změní zde dne na den v ráj platících poctivců je naivní.Takže vydavatelům, kteří opravdu chtějí nezbývá než to risknout a začít s knihami u kterých je naděje, že si je někdo koupí, a které už jsou zaplacené. Pokud to někdo neriskne a nevyzkouší, budou to jen prázdné nářky.
Jo, českej tablet za 2300,-. Tohle vidím na superkachnu roku. Ale třeba se pletu... 😉 😀Lidi, vzpamatujte se, jenom ten 13" E-Ink displej s dotykovou vrstvou by sám o sobě stál přinejmenším dvojnásobek. Tady je přání otcem myšlenky. Mějte přece rozum!
Názor byl 1× upraven, naposled 18. 1. 2011 07:44
Taky se obavám. E-ink display 6" je kolem 80$ se slevou dejme tomu 40$. Tento má 13", ale zase nižší rozlišeni. takže nevím ... uvidíme.
Není to tablet ani náhodou a na to,že to nic neumí mě příjde ta cena přemrštěná (podle mě je je odpovídající tak do 1500Kč za předpokladu přístupu na net, aspon dvou USB portů a slotu pro SDHC karty 32GB). Už ted jsou k dispozici tablety s Androidem a uhlopříčkou 7"-10" za ceny okolo 3 000, samozřejmě no name(zřejmě Asie). Jak říkám, za cenu do 1500Kč by to mohlo být prodejný.
Jsi naprosto mimo...
Zadej si na aukru "tablet" a uvidíš,kdo je mimo.
Podíval jsem se a LOL. Jsi naprosto mimo...
Pro příklad:http://aukro.cz/item1415723843_tablet_zt_... ...
No ok to jsem našel, ale jaksi to stoji téměř 5000 (vy jste mluvil o ceně okolo 3000), má to výdrž jen 5h a na slunci neuvidím ani ň. 😀
Fajn,tak tady např. :http://aukro.cz/item1416921362_novy_epad_... ... Ve srovnání s tím esešitem je to king za 2 000Kč a dokonce bude něco umět.To nemluvím o tom, že pokud by se ten esešit opravdu začal vyrábět, tak ne dřív než za 4 měsíce, tak v tý době bude tento tablet o 10% ještě levnější. Takže ten můj odhad ceny esešitu je na místě. Možná, že i těch 1 500Kč bude moc.
A nakonec ještě poslední srovnání:http://aukro.cz/item1417880019_dotekovy_m... ... Opravdu si ještě někdo myslí,že jsem mimo, nebo,že ten esešit je za předpokládanou cenu konkurenceschopný?
Takže ten první tablet vydržel alespoň 5h tyto pro změnu 2-3h. Obstarožní OS Android 1.6, ve druhém případě píší, že aktuální. CPU VIA, který všechno možné jen ne rychlý. Úhlopříčka 7" a nižší rozlišení 800x480, bez záruky a podpory. Ne to není konkurence, protože tato zařízení jsou určena k něčemu jinému. Je mezi stejný rozdíl jako mezi Kindle a tabletem. Toto je blíže spíš k tabletům, které požívají grafici.
To má být jako nějaký vtip? 😀
Vypadá to dobře, ale určitě bych počkal nejmíň na tu revizi 1.5 s podporou PDF. Web by byl taky fajn, ale umím si představit použití i bez něho. Jedno minus - zjistil jsem, že ručně už skoro neumím psát, nevím tedy, jestli bych to byl schopen používat 😉
Zdá se, že tito pánové začali kopat díru do světa. Bomba. Osobně mám před klávesnicí tužku a blok stále(ale A5), takže toto bych jistě uvítal. Z článku myslím není jasné, kolik stránek půjde do zařízení uložit. Jestli jenom jedna, tak potom by moje nadšení trošku opadlo. Každopádě špica, myslím, že s tímhle uděláte díru do světa. Ještě jedna věc. Máte spočítanou ekologickou stopu ? Osobně myslím, že by to mohlo mít vůči papíru zajímavou bilanci.
Názor byl 1× upraven, naposled 18. 1. 2011 07:29
Na prvom renderi je nacmarany nazov prostredneho tlacidla "view list". Podla toho usudzujem ze pocitaju s viac ako 1 strankou.
Yep, dík za info.
tak toto vyzera uplne luxusne a za $99 ako zadarmo. uz davno zhanam podobne zariadenie kde by som si mohol pisat poznamky a hned to mat aj v elektronickej forme takze ked to bude dostupne, idem do toho.
Súhlasím s tým, že mp3 je tam úplne zbytočné. Na druhej strane si to žiada podporu pdf, ak to bude podporovať pdf a bude tam nejaký súborový systém, nejaká ta kategorizácia poznámok, plus kalendár tak nie je o čom, za tú cenu sa to rozhodne oplatí!
nie je to síce úplne to isté, ale zariadenia podobného účelu sú na trhu už dosť dlho - napr. Genius G-Note 7100 V2. Takže všetci, ktorí ste na toto "čakali", nemuseli ste.
no nevim to mi prijde jako neco uplne jineho ..... s tim tvym geniusem musim nosit trhaci blok papiru ktery popisu ... a neusetrim mista v aktovce zhola nic ..... kdezto toto je vlastne dotykovy e-ink displej .. takze pisu DO TOHO .... zadny papiry na ktere bych psal nepotrebuju
keď máš kde do aktovky dať takéto zariadenie, určite Ti tam vojde aj pár listov papiera. Jasne, že to nie je to isté, ale účel sa uberá rovnakým smerom.
Je to teda veľmi ekologicke keď píšeš na papier a genius ti to prepíše do e-podoby. rovnako minieš papiera, nemôžeš listovať v poznámkach, a do tretice tam sú nejaké tužkové baterky v tom genius ktore moc neobľubujem.
prečo by to (ne)malo byť ekologické (ekologickejšie)? Inak, ako chceš porovnávať ekologickú záťaž spôsobenú výrobou e-papiera a štandardnej dotykovej plochy tabletu?Niekto možno - naopak - vidí v štandardných batériách výhodu.
Je to absolutni bomba ! Jsem student CVUT a do skoly bych to bral ihned, pridejte tomu nejakou minimalni pamet, napr na 10 stranek, a absolutne to vymaze sesity na skolach.Jednoduchy prevod poznamek do pc a nasledna distribuce napr v pdf, konec plitvani papiru pri pripravach na zkousku z matematiky :)) moc se tesim !Bomba to vypada😁P.S. MP3 mi prijdou uplne zbytecne...
CVUT jsem udelal s jednim sesitem, kterej mel po stranach cca 20 zalozek na jednolive predmety. Pravda byl trochu drazsi -stal cca 80Kc. Takze jestli chodis na prednasky s brasnou plnou sesitu jak v paty tride ZS...
Naprosto s tebou souhlasím 😉 Já jsem prozměnu student VUT a tohle je úžasná věc. Odpadnou tak sešity a já budu mít všechny poznámky a zápisy v elektronické podobně😁 Přesně na tohle jsem čekalB-] Jak to vyjde hned kupuju 😁
90 procent studentů (nejen ČVUT) by tam potřebovala automatickou opravu gramatiky. To by potom byla bomba.
To chcu COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL😁
WOW! Zdá se, že tohle bude užitečná věc. A jsem rád, že je zrovna z ČR, aspoň nějaký důvod k národní hrdosti.
národní hrdost je jedna velká blbost
tak, národní hrdost, nejen sportovní fanouškovství a podobné věci jsou jen pro lidi, co sami nic nedokázali, proto se musí prsit úspěchy někoho ze stejného města, státu, klubu jehož šálu nosí na zápasyúspěšný lidi podobný blbosti neřeší
Pokud si pod pojmem "narodni hrdost" predstavujes akorat vrestici paka na stadionu, tak bych na tvem miste radeji pomlcel.
Jsem celkem úspěšný člověk, v životě jsem už leccos dokázal, ke své vlasti cítím něco, co by se dalo nazvat národní hrdostí (spíš je to láska <3) a jsem zároveň fotbalový fanoušek, přímo fanatik. Kvůli svému klubu jsem ochotný jet stovky kilometrů, vyřvávám na stadionu a když je zápas, všechno ostatní má automaticky nižší prioritu. Člověk, jako jsi ty, zjevně nikdy nepochopí, o čem je fotbal.
Jako aprílový příspěvek hezké - ale nespletli jste si datum? Těžko říct, jestli si z nás dělá prču jen autor - a nebo jestli je takový trouba že naletěl podvodníkům ala "modropták Černý" s jednostránkovým webem?Sorry hoši, ale 5 renderů "ani v čechách" ještě neznamená "fázi prototypu/dostupnost za 4 měsíce". Všechno pak dokonale korunuje pohádka o barevném e-papíru...
Dovolte abych Vás poopravil. Barevný není to samé co jednobarevný displej. Ne v případě NoteSlate. Monochrome znamená jedna barva. NoteSlate je jednobarevné zařízení. To se netýká modelu COLOR (3+1 barva) jehož uvedení nebylo zatím oznámeno. Co se týká startovací řady tak půjde především o model BASIC, ... WHITE, BLACK, v další vlně barevné verze. Důležitá je pro nás komunikace celkového konceptu. Opravdu vícebarevné e-ink papíry se objevily až na konci loňského roku, přesto se nemusí ve velké míře objevit ani v tomto roce. (např. pro Kindle color)A co se týká kvality obrazků prezentovaných na webu, nebyli jsme úplně připraveni na takovou vlnu zájmu. Věřte, že v nejbližší době spatříte opravdové product shots!Každopádně děkujeme za všechny reakce.Stay tuned.MH
Mám prosbu. Počítejte v návrhu s rezervou v paměti flash nejen na upgrady Vašeho firmware, ale také na moduly, které si můžeme dopsat sami. Začněte také dělat k OS slušnou dokumentaci pro vývojáře 3 stran. Uvnitř nechejte neosazené pady pro JTAG a ISP aby se v případě chyby dalo zařízení obnovit. Zvažte i verzi 6" ve formě knihy, tak aby to mohlo suplovat klasický diář.
Myslím, že jste se s tímto výrobkem trefili...Z mé strany chválím rozměry a určitou jednoúčelovost zařízení. A otevřenost platformy jednoznačně vítám, pomůže vytvořit kolem tohoto zařízení určitý ekosystém a dostat tak zařízení do fáze "musím to mít!".K HW:- bude zařízení rozpoznávat sílu přítlaku?- MP3 potěší, ale podstatný není. Usuzuji podle Kindlu. Je tam, ale nepoužívám, na to mám kapesní přehrávač. Nedávno jsem zjistil, že K3 má i mikrofon, hahahaK SW:- jak už bylo zmiňováno, mřížka, ke které se bude čára "lepit", podstatně vylepší a zpříjemní kresbu- pokud chybí barvy, pomohla by volba tloušťky, případně i stylu čáryPs:Slušný skicákový SW instaluje IBM, vlastně už Lenovo, na tablety ThinkPad řady X (používal jsem jej na X60t), kde se dá jako podklad použít libovolný obrázek a má to i pár dalších skvělých vychytávek. Vypadá to, že s tím sw skutečně někdo pracuje, přijde mi dost užitečný. Pro inspiraci by nebylo špatné si jej vyzkoušet.
Názor byl 3× upraven, naposled 18. 1. 2011 19:14
no když ani nejsi schopen zadat do vyhledávače color eink tak sem snad ani nepiš 😝
Tak zodpovědně říkám, že jestli toto autoři nedovedou zdárně do konce a nezačnou to prodávat, tak se dám na WOODOO a prokleju je do sedmého kolena. 😀Toto naprosto dokonale nahrazuje papír. Jen bych požádal o možnost definování mřížek. (Čtverečkovaný, linkovany, notový vzor ...). Bezva by byly také vložitelné objekty pro vývojové diagramy.
A co teprve piškvorky ! 🙂
No vidíš 😀 Super nápad. Jen se mi to zda moc hezký, než aby to byla pravda... Aby to nebylo jako s tou klávesnicí Optimus s oled display s Ruska
Vypadá to suprově. Stejně jako ostatní nechápu podporu mp3 — na přehrávání hudby mám x jiných prostředků. Nechápal jsem podporu mp3 už v Kindlu. Úplně nejlepší by bylo, kdyby to v budoucnu umělo rozpoznávat nejen text, ale i matematické zápisy. A pak to napojit na nějaký nástroj, který umí řešit matematické úlohy a WOW!!! 🙂 Každopádně fandím, tohle se mi moc líbí a cena je zatím taky v pohodě.
a proč ne? proč sebou tahat dvě věci, když mohu jen jednu? a proč bych si ke čtení nemohl pustit nějakou muziku (na cestách)?mně by se takový tablet (s podporou čtení knih ve formátu mobi) líbil a vyměnil bych jej za svoji AK3 (i když kindle má wifi, což se sem tam také může hodit)
No a co třeba možnost strojové čtení textů (tedy v tom Kindlu). A tady nakonec taky: tohle může mít snadno i funkci čtečky e-knih. Když to někdo nepoužije, tak nemusí, ale když tam naopak nebude taková trivialita, jako zvukový výstup (a doufejme i vstup), tak si to odřízne cestu k uplatnění, které třeba ani autory hned nenapadly. Čím víc uplatnění, tím větší poptávka.
a kolieska, aby to do skoly chodilo samo, co? 🙂
mp3 zbytocnost, za 99 by som to bral hned, neverim, ze sa to bude predavat s takou cenouklucove vlastnosti - pdf, kreslenie, velkost - to je to co na trhu chyba a preco by som to bral hnedbojim sa - slabej vydrze (arm 180h ?), rychlosti reakcii displeja, je to cele len prezentacia vyrenderovaneho 3d modelu a vobec sa to nemusi dostat do predaja
mp3 nemusí znapenat jen poslech hudby... co takhle nahrávání např. poznámek přednášejícího?
I tak je to zbytečné a nehodí se to k tomuto produktu.Navíc diktafon je ve většině mobilních telefonů, který nosí skoro každý s sebou.
mp3 nemusí znamenat jen poslech hudby... co takhle nahrávání např. poznámek přednášejícího?
hm, vypadá to super, jen je škoda, že neexistuje funkční prototyp, jen tu vidíme nějaký rendery a to ještě tolika barev, zbytečně...Líbí se mi ta jednoduchost, a proto taky ale moc nechápu ty mp3ky, to je zbytečnost, ty si člověk může pustit z mobilu... Ale fandim tomu moc, těšim se jak to bude vypadat ve finále... Určitě bych o tom uvažoval minimálně jen tak na hraní 🙂
Jako student bych si to koupil hned. Velikost A4 je naprosto ideální. Hlavně aby byla dobře vyřešená správa všeho co se napíše (Rozdělení do "sešitů" pro jednotlivé předměty, číslování stránek, nějaký obsah.) No teď mě toho napadá spousta, třeba rozpoznávání písma by bylo také supr. Čtení PDF supr, mp3 zbytečnost, pokud tedy zařízení nebude mít mikrofon, který by mohl nahrát záznam z přednášky.
No, myslím si že taký mikrofón je dnes už uplne lacné riešenie. aj keď či by ti taký mikrofonik dobre zaznamenal prednášku to neviem. Súhlasím s tebou. A4 je fajn.. tu nejde o to strčiť si to do vrecka ako nejaky telefon. tu ide o to napriklad mať doma plnohodnotny tower PC a do školy si brať namiesto zošitov NoteSlate. Takže čo sa tyka rozmerov stači ked sa ti to vojde do tašky
Výborně, už asi dva roky, jsem si říkal, že bych přesně něco takového potřeboval. Ale že se to bude vyrábět v Česku a poběží na otevřeném systému tak to mě ani nenapadlo.Držím palce a doufám, že si ho budu moct přát v květnu k narozeninám.
Podle toho jak se produkt prezentuje mě překvapila podpora .mp3. Přehrávání hudby mi tam přijde naprosto zbytečné.A podpora .pdf bude nač? Skicy a napsané texty se budou ukládat do .pdf?Jinak kdyby šlo kreslit prstem, bylo by to ještě lepší. Ale co znamená, že přidají podporu propsaní tužkou (grafitem)? To jako že si displej zašpiním od tuhy?Závěrem: hodně štěstí.
Spousta škol má skripta/metodické listy v PDF... tak proč nelistovat v PDF skriptech a zároveň si nečmárat na to 🙂 Podle mě naprosto logická myšlenka...Stejně tak PDF... budu si číst skripta nebo něco čmárat, tak si pustím MP3 - ať už hudbu nebo třeba nějaký výklad ke skriptům...
Samozřejmě tam mělo být "Stejně tak MP3" - prsty rychlejší než mozek 😁
Prave v tuzce je ta vyhoda. Pokud chces neco cmarat prstem k cemu by ti to vlastne bylo?
Správně jsem měl napsat: "Kdyby šlo kreslit i prstem..."Nějakým hrotem jistě. A k tomu prstem.I když by to zase vadilo, kdybych chtěl na něco na displeji ukázat a nechtěně bych do skicy čáral.
Toto zariadenie je podľa mňa určené napríklad pre študentov namiesto zošitov.. keď píšeš tak si nepokladáš ruku na papier ? Radšej nech je to dotyk len na pero. prsty sú aj tak nepresné
mp3... Snad jen jako diktafon. :-/
Ale mohli by to rovnou začít prodávat i s barvama, černobílej by se mi moc kupovat nechtěl.
Lidi, jste fakt takový brzdy a že nepoznáte fake? 3-[
Já si to myslím taky.
Souhlas, jde o fake, ale jako PR to zabere, protoze to v lidech vzbudi ocekavani - a jak to uz v dnesni dobe byva, ocekavani se ukazou jako nerealna.
Ale i ty ostatni budou "CERNOBILE", resp. dvojbarevne.
ruzovej s puntickama
tak tohle bych za 99 USD kupoval okamzite:-O
Přesně tak, beru to!
Přesně tak. To si hned koupím. Ve škole má člověk spoustu sešitů, popíše pak čtvrtinu a zbytek může zahodit. Super praktická věc
To je úplně ideální věc pro studenty. Konec sešitů a papírů, nyní bude stačit NoteSlate a člověk toho nebude muset tolik tahat do školy. Jistě to bude mít i svoje omezení, ale kdyby to bylo jako zápisník a čtečka pdf, tak je to ideální.Jen ta cena by mohla zůstat takto nízká, hodně projektů se prezentuje jako levné, ale hotový produkt je několika násobně dražší.
Také mě to napadlo a takto jsem uvažoval. Jinak tahání stohů sešitů se mě za studií netýkalo, protože jsem si pořídil kroužkový blok A4 do kterého jsem psal vše a aby to nebylo moc tlusté, tak jsem již nepotřebné texty zakládal na koleji. Takže jsem měl vždy vše pohromadě. Do školy jsem chodil jen s taškou přes rameno a v ní ten blok a případně kalkulačku, když už jsem si na ní ušetřil( stála měsíční plat na brigádě!).
Kdybych si zrovna jak na potvoru před dvěma měsíci nepořídil Wacom tablet, do tohoto bych šel, sakra 3-[ Ale zas záleží kdy by to bylo v prodeji no..
hlavne aby to nebylo tak predrazene jako ta ,,prerostla kalkulacka od applu " (=ipad) !hlavne nechapu spojistost s tabletama, Zive se opet povedl dalsi jednoucelovy nadpistohle neni zadny tablet, ani s nima nema nic spolecneho, je to jen chytry zapisnicek, ktery to co se na dotykovy displej nakresli, ulozi (a v budoucnu vyvola) jako obrazek . . tento princip existuje uz delsi dobu, akorat tam nebyla zpetna vazba v podobe displeje (zatim to bylo na papir + to se ulozilo na SD kartu + cteni a uprava v pocitaci)kdyby tady aspon sli pouste hudby a internet prohlizet, uvidime . . . neskodilo by, kdyby tam byl android (byt cernobily)
Názor byl 1× upraven, naposled 18. 1. 2011 07:41
možná by se hodilo psát do diskuze česky a ne patričesky
ipad je urcite drahy pro ty, co nemaji penize.
On ani iPad, ani ty další Androidí placky a jim podobní nejsou tablety. Tablet je, byl a bude záznamové zařízení ovládané primárně stylusem jako periferie k PC, v uvozovkách místo myši. Od té doby, co to jeden starej idiot (S.J.) nesmyslně použil pro svou drahou kalkulačku to používají všichni. Nechápu proč.
Děkujeme mladému idiotovi, že celému světu konečně otevřel oči 😉
V tom případě jsem rád a doufám, že již budete věci nazývat pravými jmény 🙂
Mozna to je nad tve chapani, ale vyznam slov se bezne meni nebo rozsiruje. Mys, adresar, soubor, mesic atd...
Nevybral jsi zrovna zdarily priklady. Mesic je stejny jen u nas (treba ne, ale v jiny zemich o tom nevim), kdezto v globalni anglictine napr. ne. Mys taky neni idealni, vzhledem k tomu, ze kdyz se jako periferie vymyslela, tak se mojmenovala na zaklade podobnosti. Ale net tablety tady uz byly, ale pak se jeden dedula rozhodl tomu rekne tablet a od ty doby to vsichni papouskujou? Chapu, ty to mas z povinnosti, ale redaktori by meli veci pojmenovavat pravymi jmeny.
Z povinnosti? Jsi fakt vtipnej troll, takove si davam dva, tri k snidani. Mesic? Myslel jsem kosmicka telesa ne kalendarni, ale proc vlastne ne? To ze to plati jen v cestine na podstate nic nemeni.
Tva reakce me utvrdila v tom, ze jsem mel pravdu a nedokazes se tomu zasmat a povznest se nad to. Nemeni to nic na tom, ze slepe papouskujes to, co si kdysi nejakej paprda rekl a vymyslis si pro to nesmyslna oduvodneni.Preju brzke prozreni a zitra rano zdar.PS: Jak muzes vedet, co se jmenovalo driv? Mesic jako teleso, nebo jako casove obdobi? Ja to teda nevim.
Názor byl 1× upraven, naposled 18. 1. 2011 18:01
Fakt nerad reagujem na ludi, ktorych ego je vacsie ako ich vedomosti, ale dnes urobim vynimku (v praci som si dal k obedu kolac, tak mam celkom dobru naladu) 🙂1. Nemam ten pocit, ze by bol iPad urceny iba na ciselne vypocty. To znamena,ze to nieje "prorostla kalkulacka" ale zariadenie urcene primarne na nieco ine. I ked mas pravdu v tom,ze ak by si si to chcel kupit iba na vypocty, bolo by to dost drahe. Skus si najst na internete nejake info o iPade - dozvies sa viac. Lebo je jasne, ze si ho v zivote nevidel a nevyskusal.2. Tablet vo volnom preklade znamena (okrem ineho) tabulka alebo dosticka. Tvar iPadu (a inych tabletov) vecsine ludi s aspon minimalnou predstavivostou malu dosku pripomina. Odtial ten nazov. Len tak mimochodom, bezdrotova mys sa stale nazyva mys, aj ked uz nema chvost. Ale mozes to volat aj bezdrotove polohovacie, dvojtlacitkove, zariadenie... ak chces 😉3. Steve Jobs (ak si inicialkami S.J. myslel nieco ine, tak sa ti ospravedlnujem - ja som si takto napriklad na zakladnej skole znacil hodinu Slovenskeho Jazyka) 🙂 tento nazov nevymyslel. Myslim, ze aj priemerne IT vzdelany clovek pozna tablet-nastroj pre DTP. Pred par rokmi som zvazoval kupu Thinkpad X200, ktory sa tiez oznacuje ako tablet (zeby ma v tom prsty S.J.? 🙂4. A napokon to slovicko "stary ..." a toto uz radsej nekomentujem - svedci to o tvojej dusevnej vyspelosti 😉
Názor byl 1× upraven, naposled 18. 1. 2011 19:09
1) Proti iPadu nic nemám a velice se mi líbí a to, že jsem jej nazval přerostlou kalkulačkou, ještě nic neznamená. Mimochodem to přede mnou použil Dr. no64. Doufám tedy, že mu to taky napíšeš.2) a 3) Dobře, možná nebyl Steve první, kdo net tablety začal nazývat tabletami, ale zajisté se shodneme na tom, že se o to značnou mírou zasloužil.4) Tady ti k tomu nemám co napsat. Jedná se o můj názor. Nezpochybňuju jeho zásluhu v IT, ale taky nemám rád jeho názory a myšlenky.
hlavne na iPadu jaksi taksi neexistuje zadna aplikace ktera by suplovala skutecnou vedeckou kalkulackucoz je skoda na takovem displeji, aspon zakladni, vsecky aplikace jsou vicemene kravinky . .(to plati i pro androidy . .)
Handy calc nabízí celkem dost možností včetně vykreslení grafů (pro Android, nevím, jestli je pro iOS), i když uživatelské prostředí je takové těžkopádnější.
de mo hlavne vo to aby si tam clovek moh napsat vice veci do radku najednou, teprve pak zmacknout enter
Toto lze vcetne zadani ve zlomcich, zavorkach... umi toho celkem dost a je zdarma.
hele tak spise je to nic nez moc, taky tam jde o to ze to je spise hezky a prehledny = na velky displeje, nez pro profika funkcni a technicky (no aspon je to free)
Dospej a pak se vrat.
Dospělejší argument jsem dlouho neviděl. Jdu si pro dudlík a spát.
Myslis, ze dospelej clovek vtrhne do diskuze a zacne psat o "starejch idiotech"? Nemyslim... Dobrou noc
Pavel Průcha: Hlavně, že používáš prohlížeč Safari od toho "idiota"!!!!B-]
Hahaha. Jednak safari je otresnej prohlizec, druhak neni na linux (aspon jsem to jeste nevidel). Pisu z androidu a defaultnim prohlizecem, ktery zive zcela spatne detekue jako safari.
Safari pre linux neexistuje. Jeho ale mozne Safari pouzivat na linuxe, vyuzitim virtualizacie (WINE).
Názor byl 1× upraven, naposled 21. 1. 2011 18:11
Co to je "záznamové zařízení"? Jako že si tam nahraješ něco a pak to přehraješ? To je podle tebe tablet?Tablet byl brán jako polohovací zařízení jako periferie k PC. Doba a technika jde ale kupředu a když pc integruješ do tohohle polohovacího zařízení tak zůstane uplně stejný princíp ovládání a to je právě to proč se to jmenuje tablet. Protože to je nějaká deska, po které jezdíš prstem, tužkou (jedno čím) a ovládáš tím ten svůj pc.A to že tobě se to nelíbí protože máš svůj názor, který samozřejmně musí být ten jediný a správný, je každému úplně jedno. Doba se vyvíjí a stejně tak se vyvíjí i označení. Proč se stále současným telefónům říká telefon? Vždyť to už není jenom telefón, jak si to ta blbá společnost vůbec může dovolit? Mně se to nelíbi tak prosím vás vy jste všichni blbci, přestaňte to používat, vždyť vy vůbec nevíte jaký to má správný název!
Kdyby byl poloviční velikosti (A5) a byl by tam nějaký kalendář, tak bych ho velice rád vyměnil za papírový diář. Cvakání do mobilu mě nebaví a tahat ssebou notebook nebo netbook je nepohodlné a musí se pořád nabíjet :-/
Ano, jako ideový návrh hezké. Ještě kdyby celý tenhle "český-slate" nebyl jenom render-fake... B-]
Taky jsem od prirody neduverivej clovek. Prvni co mi po precteni prislo na mysl, byla klavesnice Optimus. ;) Ale bylo by pekny, kdyby tohle dopadlo tak jak je to prezentovany.
Mluvíš o tomhle?http://www.thinkgeek.com/computing/keyboards-mice/... ...
Presne o tom. Na zacatku byl jen render a lidem se to desne libilo, protoze ta myslenka byla vazne skvela. Tak to zkusili vyrobit a rychle zjistili, ze je bez sance udelat to tak, aby to bylo i v realu stejne skvely jako puvodni myslenka. Misto aby to odpiskali, tak se s tim drbali nekolik let a stvorili produkt, kterej sice v podstate funguje, ale cenove je i po vsech zjednodusenich uplne mimo a na bezny pouzivani bych to stejne nechtel ani zadarmo.
Fake, autor webu se ted jen smeje......a vyhral sazku s kamaradama.Uverim, az ukaze fotky a technicke parametry, ne veci vycucane z prstu
Přesně můj názor! Kdybych byl studentem, tak by se A4 dobře využila i na přednáškách.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.